Kafidan Arkadaşlar 20 günlük bebeğm var və bi göğsüm sıkıntılı süt gelmiyor bir göğsümle emiyor oda yetmyor neler denedim biberonla mama almıyor mamayı nə şekil içire bilrm başka türlü?
[silindi] Kafidan ben şey duymuştum varmıdır yokmudur bilemem kuzum sadece duyum. Meme ucuna benzer biberonlar varmış onun ucu meme ucuna benziyomuş yani doğruluk payını bilmiyorum eğer gerçekten öyle bişey varsa ondan alıp deneyebilirsiniz ☺️☺️
Mamosunannesi Kafidan canım mamayı vitamin kaşigi ile verebilirsin şırıngada olur kimisi kaşikla bile verio ama vitamin kaşig en mantıklısı
teletabi Kafidan şırınga yada kaşık biberon deneyin. Yapabilirseniz eğer eds sistemine bakın internetten onu yapın. Süt gelmeyen göğsünüzüde emmiş olur süt gelmesi için uyarılır göğüs aynı zamanda bebekte doymuş olur