Kızlar merhaba. 30+0 haftalık hamileyim. Akşam saatlerinde özellikle akşam yemeği sonrası -çok hafifte beslensem- kalp çarpıntım oluyor ve gerçekten çok daralıyorum. Uzansamda geçmiyor, içime ağırlık çöküyor. Kontrolüme daha 2 hafta var ve şehir dışındayım. Gün içerisinde ve gece bebeğimin hareketleride çok yoğun. Böyle bir durum yaşayan , bilgi sahibi olan var mı?