sydanrtk Merhaba 9.haftadayım en az 2 lt su içilmesi gerekiyor deniliyor ama benim her su içtiğimde midem bulanıyor benim gibi durumda olan varmı varsa nasıl bir yol izlediniz yardımcı olurmusunuz
Elikra sydanrtk karpuz falan yeseniz en azından azar azar yudum yudum içmeye çalışın bilemedim açıkçası yaşamadım ama gerçekten çok önemli bebek için su onu düşünerek bi kerede değil de yavaş yavaş için
Eda-5807 sydanrtk bende başlarda ıcemıyordum ama mecbur azar azar ictım başlarda bulantım çok olduğu ıcın su bıle kokuyordu ama mecbur ictım bebek icin önemli su ıcmek
zehranurr sydanrtk suyu tatlandırarak içmeyi deneyebilirsiniz. Karpuzla vücudunuza yeterli suyu yüklemek için gün içinde fazlaca tüketmeniz gerekir ve buda aşırı şeker demek oluyor.. karpuzla su ihtiyacınızı karşılamayın derim🌸
Elikra sydanrtk Allah yardımcınız olsun inşaAllah tez zamanda geçer bulantılarınız siz de rahat edersiniz
Allahneverdiysee Benim mide bulantışarım geçti ama yine de su içemiyorum en fazla altı bardak 🤦♀️ Normalde bu kadar da içemem de içine limon sıkıyorum biraz öyle içebiliyorum anca yavaş yavaş. Sen de deneyebilirsin canım birkaç damla
sydanrtk zehranurr çok yiyebilceğimi sanmıyorum bu aralar maden suyu içebildim deneme yanılma yoluyla bir yol bulmaya çalışıyorum ama dediğiniz gibi dikkat etmek gerekir
aysss32 Haftadayım yavaş yavaş bulantım gidiyor ve aşırı iştahım açıldı. Ne koksa yiyesim geliyor. Kendmi zor tutuyorum resmen 😃
Drf sydanrtk aynı ben malesef gerçekten içemiyorum ve doktorumla da konuştuk başka içeceklerle destekle dedi bende zaten tansiyon düşüklüğü var bende ayran içiyorum her fırsatta ama suyu iki yudum üst üste içsem midem fena oluyor
Drf sydanrtk çoğu kişi limon demiş ama işte azıcık bir limon beni hemen düşürüyor salatada limon olsa bile tansiyonum düşüyor o derece bakalım burdan ne tavsiyeler çıkacak
Nurgulvrl_ sydanrtk 15 haftayı geçirdik hala su içtiğimde kusuyorum limon sıkarak içmeye çalışıyorum biraz işe yarıyo ama sakın açken içme yemeğin üstüne de hemen içme aralarda içmeye çalış
Mery123 sydanrtk ben de içemedim , soguk içebildim sadece o da bi bardak falan, kendınızı strese sokmayın ıcemıyorum diye…
Sevilss sydanrtk aynen en çok midemi su bulandırıyordu limon sıkıp içtim zorla 28 hafta oldum anca şimdi normal su içebiliyorum içmezsende enfeksiyon oluşuyor mecbur içiyorsun