31+1 im. bir haftadır bende de öyle hareketler hem az hemde güçlü değil. geçen hafta dr a gittim bu yüzden korktum. çok şükür herşey yolundaydı. dünde 3-4 hareket hissetttim sadece bugün doktordaydık iyice inceledi bir sorun gözükmüyor çok şükür 🙏🏻 sizde de bir sorun yoktur umarım çok stres yapmamaya çalışalım ama takipte kalalım. dr yine hareket hissetmezsen yine gel dedi. birde gebelik şekerim çıktı o yüzden daha riskliymişim :(