Tazeannevebebegi Hanımlar merhaba hamileliğimi yeni öğrendim ve kese kenarında kanamam olduğunu söyledi doktor başına gelipte bebeğini sağ salim kucağına alan var mı?
Barlas_mom Tazeannevebebegi canım benim de şuan 7+1 ilk öğrendiğim de 4+4 te gittiğimde benim de öyleydi doktor progestan yazdı onu içiyorum sürekli bir hafta sonra da lekelenmelerim olunca iğne verdi 3 gün arayla iğne oldum doktor kese de kanama alanı kalmamış dedi ama progestan devam ediyorum
sedanurakarken Tazeannevebebegi bende aynı durumdayım canım 5+2de öğrendim hamile olduğumu o günden beri kanamam oluyor şuan 18 haftalık oldum devam ediyor kese dışında kan birikiyor sürekli sonra onu atıyor bi gece aşırı derecede kanamayla hastanede yattım düşük önleyici hap içiyorum bide progestan kullanıyorum şuan kanamam durdu ama içerde yine birikmiş var kanama alanı
BurcuArslan Tazeannevebebegi 5 haftalikken benimde öyleydi canım Protestan kullandım 4 ay boyunca gebeliğimi öğrenmeden bana hep böbreklerin ağrıyor diyip dayadilar antibiyotik iğne onların eseriymis bu kese kanamaları hiç bir sorun yaşamadım 36 haftaya girdim bebegim çok hareketliydi suyunu patlatır dedi doktor hemen sezareyene aldı ama kuveze almadı hem3n kucagimdaydi şuanda 6 yasinda kardeşinin doğmasını bekliyorlar abisinle
Tazeannevebebegi smnr000 dinlen bol bol dedi cinsel perhiz ağır kaldırma falan dedi bir hafta sonra kontrole çağırdı
Tazeannevebebegi sedanurakarken benim dışarıya olan bi kanamam yok şuan canım sadece içerde kese etrafında var bir hafta sonra kontrole çağırdı bakalım ne dicek
Barlas_mom Tazeannevebebegi progestan kullansan iyi olurdu her ihtimale karşı canım tabi ki en önemlisi stres yapmamak ve bol bol dinlenmek uzan ayaklarının altına yastık koy. Allah yardımcımız olsun inşallah
Arzuaksumom 6+6 kanamam oldu ne kesede ne kese yakında değildi doktor ilaçta vermedi kanamam kesildi çok azdı zaten tekrar kanama olursa gece bile olsa gel dedi bugün gittim her şey normaldi tabi insan korkuyor kötü düşünmemeye çalışıyorum
tugbaa_g Tazeannevebebegi benimde ilk başlarda kanamam olabileceğini kese kenarında kanamalar olduğunu söylemişti ilişki yasaktı yolculuk yapmamamı ağır kaldırmamamı söyledi iki hafta bunlara dikkat ettim sonra kendiliğinden ortadan kalktı bu durum