ozlmerol Merhaba kızlar sadece bana mı özel yoksa sızde de Kuyruk sokumu ağrısı çeken var mı ? 25+3 haftalık hamileyim sandalye vs oturdugum zaman sanki batıyo orası o derece ağrıyo
Tugrasmom ozlmerol 27+4 'üm canım aynısı bendede var cam gibi batıyo oturamıyorum resmen üstüne bende merak ediyorum sadece ben mi böyleyim acaba normal mi diyorum kendi kendime 🤔🤔
Busrasahin7714 ozlmerol bende de aynisi oluyor doktor gun ortasinda iki saat uzanmami soyledi eger yaparsam cidden aksama agri olmuyor ama yapmazsam kipirdayamayacak kadar agrim oluyor
Yasmina Benim de oluyo özellikle ayakta çok kalmamaya çalış ya da oturuyorsan yumuşak bir yere oturmaya çalış, altına bir yastık veya minder koy