papatya981 Anneler 7+3 oldum öyle halsizim ki sürekli uyumak istiyorum elimi ayağımı kaldıracak halim yok yemek yemek istemiyorum midem bulaniyo butun gün bulanti ile uzanıyorum var mı böyle olan 😢
Seda_nrr papatya981 6.ayıma kadar hep uyudum yattım 🙈 artık uykum olsun istemiyorum diye ağlayacak hale geliyordum 😂 sonra geçti şimdide uyuyamıyorum 🤷🏼♀️
Gul4001 papatya981 7+1 canım bende aynıyım sürekli uyku, halsizlik. İşe gidiyorum orda da gözlerim açık ama beynim uyuyor resmen 🤦🏻♀️
Silanurullah2 papatya981 Bendede var aynı durum hatta hamileliğimin başından beri şimdi 13 hafta oldum ama hala geçmedi hormonlardanmış bide kullanılan ilaçlardan progestan falan kullanıyorsanızda oluyor halsizlik çok
Mltm07 papatya981 16+3 hala aynı kişiden kişiye değişiyor öalesef doktorunuza söyleyin ilaç versin prilam diye bir ilaç yazıyorlar
Glsm02 12 haftadan sonra gecmeye basliyor ben hic uyanamiyordum hatta tuvalete bile uyanmak gelmiyodu icimden 😁😁😁😁
[silindi] Seda_nrr Ayy ben 4 aydayım az bişey iş yapsam hemen devriliyorum pandadan bir farkım kalmadı. Demek sizde geç atlattınız demekki normal 😂
Seda_nrr [silindi] Evet evet normalmiş 😂 ben iş felan bile yapamıyordum uyumazssam migrenim tutuyordu 😂😂
[silindi] Seda_nrr yaaa keşke tanıdık olsak çevremdekiler kızıyor cok uyuyorum yatıyorum diye 😏 doğdu mu bebiş ne kadar kaldı
Seda_nrr [silindi] Aman sanki onlar taşıyor bebeği.Her annede farklı işte ne yapalım.Bizde enerjik olmak hayat dolu olmak isterdik ama hayat bizi bu hale getirdi ahshjsjshs hele şu sıcaklar 😬 33.haftadayım kuzum şimdide gece zor uyuyup sabah 6.30 larda uyanıyorum 😂
[silindi] Seda_nrr 😂😂 bu ışıltılı hayatı biz seçmedik. İyi iyi maşallah az kalmış yine..demekki doğumdan sonraya hazırlanıyorsun uykusuz kalmaya🤦🏻♀️
Seda_nrr [silindi] ayyy bebiş gelsinde uykusuzluğu bile tatlı olur bence 🥰 iki yıl bekletti bizmki uyuduğum günlere sayarım artık 🙈🙈
Mltm07 Seda_nrr bende 12 saat uyuyorum bebiş gelince uykusuzluğa dayanamayacağım diye çok korkuyorum 😪
Silanurullah2 papatya981 yinede oluyor halsizlik bütün hamilelerin ortak sorunu ama belirli bi süreden sonra geçiyormuş bakalım bendede henüz geçmedi