Smanrsmsk61 Son 7 günüm kaldı ağrım sancım olmuyo yada sancının nasıl bişey olduğunu bilmiyorum belimde hep bi ağrı var onun dışında kasıklarıma baskı yapıyo bunlardan başkada bişey yok ben ne zaman doğurcam ya 😂
alazzeyneperva Smanrsmsk61 son 9 sona geldijçe daha bi geçmiyo günler bende de bel agrısı var kendimi yırtıyorum doğum başlasın diye egzersizler yürüyüş bilmem ne her türlü yol ne desen var sancı yok 😂
Smanrsmsk61 Mehahesug benimde öyle hiç niyeti yok annemde diyo belli olmaz o ben sabah muayeneye gittim bişey yoktu akşama doğurdum tek tutunduğum dal bu 😄
Mehahesug Smanrsmsk61 dogru söylüyor ama bi anda geliyolar biz umutsuzuz ama.icerde kalacak değil ya 😂