Sevgili anneler merhaba. 21gunluk bebisim var. Başta yebidogan sariligimiz vardı ve sürekli emzirmem gerekiyordu bu yüzden uyandırıp emzirdim hep ilk hafta. Smdi ise bebeğim uyusa bile saat başı emmek için kalkıyor ve az memeyi geciktirsem ortalığı yıkıyor :) yebidogan bebegin saat başı emmek istemesi normal mi? Doymadigi anlamına mı gelir? Kaka günde 2kere çiş günde 5 6kere yapıyor ara sıra kusuyor da (fazlasını kusuyor dediler) ama gene de doymama ihtimalini sormak istiyorum size.