Bugün erişte pişirdim. Önceden kalma çekilmiş fındık içim vardı onunla beraber yedim. Sonrasında fındık tabağında kurt gördüm çok kötü oldum. Makarnaya koydugumu düşünmüyorum olsa görürdüm. Ama ya dalgınlıkla yediysem. Offf bebeğe birşey olur mu acabaya. Nasıl böyle bir hata yaptım.