Merve055 Düşündükçe heyecan mutluluk sabirsizlik biran önce kavuşma isteği hepsini yaşıyorum🤗 hazirliklarimiz çok şükür tamam Eylül aynini heyecanla bekliyorum hemen geçsin günler sağlıkla kavusayim kızıma inşallah🤲sizde durumlar nasıl hazırlıklar bittimi😊
Mltm88 Merve055 Herşeyi alındı..Bu hafta yıkama ütüleme yapıcaz İnşallah birde hastane çantası hazırlanacak ❤️❤️
shinemuu Merve055 Doktor son tarihi 8 eylül olarak belirledi. Ama bana eylülü beklemeyecek gibi geliyor. Ya da öyle umut ediyorum😅
Melekege1 shinemuu kaç haftalıksınız benim adete göre 8 eylül 🙈ultrasona göre küçük ama adete göre gelcek yüksek ihtimal ama eylül annesi mi olurum ağustos mu bilemedim son 14 günüm var 🙈
Mltm88 Merve055 32+3 normalde 8 ekim görünüyor ama sezeryan olucam inşallah..Haftaya kontrolde gün alırım diye düşünüyorum 😍
anneyim_33 Merve055 eveeeettttttt sabırsızlıkla bekliyoruz 🙈bizimde herseyimiz hazır bugunde besgimizi arabamızı pusetimizi aldık 🥰hayırla sağlıkla gelsin bebişlerimiz🤲🥰♥️
BirTEK Merve055 Bizimde herşeyimiz hazır beklemedeyiz en son 26 eylül ama umudum eylülün ortasında gelmesi 😘
Merve055 Mltm88 sağlıkla gelsin insallah bebisiniz🤲neye göre sezeryan olucak 2. gebelikmi bizim doğum şekli belli değil henüz
Elif_Eda Merve055 Ayy ayy hem mutlulukk hem stress hepsii bir aradaa duygularımmm darmadağınnn 🤣🤣🤣 Çiçeğimee kavuşmaaa hasretiyle yanıpp tutuşuyorumm doktorum fazla içerde durmaz 36 haftayı doldurduktan sonra hazır ol demişti bakalımm bu gidişimde ne dicekk 🥰🥰 Vaktnde gelsinnler ball suratlar
Kuzucccum Merve055 ayyy hıc deme tüm duygualrı bi arada yaşayan tek değılımdır 😬 hem korku (özellıkle sancı tutunca anamm iş ciddi galıba dıyorum fjjfjf ) bı an önce gelsın de ıstıyorum 🥰 doğum korkusu bambaşka zaten 🙈
Merve055 Kuzucccum o korku hepimizde var sonlara yaklaştıkça hele😂aman tek sağlıkla gelsinde bebisler inşallah🤲
Kuzucccum Merve055 aynen onu düşünüyorum zaten gUel günler aklıma gelıyor doğumu arkaya atıyorum djdjjd bakalım ıns sağlıkla gelırler kuzular 🙏😘
kayaebru9088 Rmys_eyllhfa_ bizimde Ekim 1 son tarih ama Eylül’de gelir belki bizimde ismimiz EYLÜL 🥰❤️