Nursl1 https://www.hizliresim.com/ljm66vy Kızlar bunların risklileri felan oluyormus sanırım. Sonuçtan anlayan var mı?12 haftaligim Oksapar 0.4 coraspin kullanıyorum. Benim ki çok önemli genler mi
Hilal1907 Nursl1 kan sulandirici kullaniyorsun bisey olmaz bende de var homozigot. Gecen sene ikiz gebeydim kullandirmadilar dusuk yaptim. Bu gebeligimde kullaniyorum sorun yasamadim
Hilal1907 Nursl1 o kadar bilgim yok sadece kan sulandiriciyi gunluk kullanmamiz gerekiyor doguma kadar