Beyzaguven1 Merhaba kızlar nasılsınız, ben bebeğimin ismini poyraz koymayı düşünüyorum ama çevremde poyraz ismini pek güzel bulmuyorlar ,köpek ismiymiş vs diyorlar, siz ne düşünüyorsunuz ?🙏🏻
umutluanneadayi Beyzaguven1 Poyraz çok güzel bir isim milletin dediği değil kendi dediğiniz olacak millet doğurmuyor çünkü 🤷🏻♀️ milletin ağzı torba değil ki buzesin😒
Hilal1907 Beyzaguven1 bende bu olumsuz dusuncelerini pat diye soyleyenlere uyuz oluyorum kimene ya. Bende ayca mira koyucam biri diyo hic sevmem biri diyo gicik bi ogrencimin adi itici kime ne bu benim cocugum isterseniz sevmeyebilirsiniz dedim bidaha soylemediler.
Rumeysayenerkurt Beyzaguven1 bende erkek olursa poyraz koymayı düşünüyorum ve etrafımdaki kimse böyle bişey söylemedi herkes beğendi ismi bence kimsenin söylediğini umursama ben çok beğeniyorum o ismi tek başına hem tok hemde güzel 🙈
Yonca0218 Beyzaguven1 köpeklere bir sürü insan ismi konuluyor. Biz bu ayrımı yaparız onlar merak etmesin gayet güzel isim
Beyzaguven1 umutluanneadayi ay hiç deme ya , az önce de Google yazdım köpek ismi falan görünce de iyice moralim bozuldu 😂😣 teşekkür ederim düşüncelerin için
Beyzaguven1 Hilal1907 evet , doğduktan sonrada isim bebeğe kendiliğinden yakışıyor zaten , burada Ayça ismi çok çok güzel 😍
Selin12- Hilal1907 Ayca ismindekiler çoğunlukla çok yaramaz oluyor ama mira ismi de tam tersi çok sakin oluyorlar oyuzden sizin çocuğunuz ismini dengeler
annesinin_beybisi Hilal1907 ben de arkadaşımın çocuğunun ismini hiç beğenmemiştim ama o sordu bana nasıl diye ben de hiç güzel degil dedim yine de bekarken hayalindeki isim buymuş o da o ismi koydu ama kızı o kadar tatlı ki insan severken ismine bakmıyor yani sonuçta hatta ismin ne kadar önemsiz olduğunu anliyosun 😊
Beyzaguven1 Rumeysayenerkurt eşimde bende çok beğendik , ama köpek ismi falan diyince moralim bozuldu bir an , bencede poyraz gayet güzel bir isim 😍 tek sıkıntı poyraz isimli çocuklar çok hiperaktif oluyorlarmıs 😂 yani sende eğer erkek olursa şimdiden alıştırma yap 😂
Rumeysayenerkurt Beyzaguven1 sanırım benim kız olucak bugün doktor öyle söyledi ikili testte baktılar ama emin olmamakla birlikte, 10 gün sonra tekrar gidicem o zaman net belli olur sanırım 🥰 hayırlısı sağlıklısı olsunda ❤️
Mirayinannesii İnsanlar çocuğunuzun ismini koyarken söz hakkına sahip olmadığını ne zaman öğrenecek acaba? Siz ne isterseniz onu koyun kimseye hiç bir şeyi beğendirme gibi bi zorunluluğunuz yok. Hoş kimseyi de memnun edemezsiniz. Herkes ayrı bir şey söyler.. amaaaan sizler neyi beğendiyseniz onu koyun. Ben olsam asla takmam sizlerde takmayın POYRAZIN GÜZEL ANNESİ 🧿🤍
Beyzaguven1 Rumeysayenerkurt kaç haftalıksınız? Bana da ilk kız demişlerdi 😂 ama sonradan erkek çıktı , kızlar nazlıdır kendini göstermezler pek
Rumeysayenerkurt Beyzaguven1 12+4 haftalığız bugün ikili testte baktılar zaten çok emin değildi söylediğinde göstermedi hep yandı hem erkek olduğuna dair birşey göremeyince hemde sanırım kemik yapısından bile anlayan doktorlar varmış ona göre yorumları direk kız demedi kıza benziyor dedi 😁 hayırlısı olsun kızda olsa erkekte olsa evlat sonuçta sevgisi aynı 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏼
Arasannesi_ @Beyzaguven1 bende aras koymasaydım poyraz koyacaktım. Sen öyle diyenlere kulak asma yani ne alaka köpek ismi falan.böyle insanları anlamıyorum ne diye boyle bir yorumda bulunuyorlar kii🤦♀️ senin cocugun esinle senin ortal bi karariniz olmali diger insanları bosver 🌹🌹
Beyzaguven1 Rumeysayenerkurt bizdede 12. Haftada kıza benziyor demişti , hatta bacak arası dümdüzdü gördüm 😂 14 te erkek olduğunu anladık . Tabi dediğiniz gibi evlat evlattır 🥰 sağlıklı hayırlı olsunlar da yeter