Ben hamile olduğumu ayaklarımın yanmasından anlamıştım açıkçası hamilelik belirtilerinde çok üşümeyi duymadım daha çok hormonların değişikliğinden dolayı sıcak basmasını duymuştum ama inşallah Allah gönlünüze göre verir tez vakitte güzel haberler alırsınız 🥰🥰