shinemuu edabazin Programa göre son 12 ama doktorum bugün 8 Eylüle kadar bekleriz dedi 41 oluyor. O kadar da beklemez umarım bizim arkadaş😅
edabazin Akkoyu aynen benim kızımın da erken doğum riski vardı ciger gelistirici igne yaptırdı doktorumuz her ihtimale karşı şimdide gelesi yok🤣
edabazin shinemuu 🤣🤣🤣🤣🤣valla hiç belli olmuyor canları ne zaman isterse o zmn gelecekler ben hiç doguramayacakmisim gibi hissediyorum mesela🥳