Ezgi1k Kızlar bebeğimde gelişim geriliği vardı. Gelişimi tamamen durmuş 37+0ım. Yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne yapılıyor cumartesi sezaryen olacağım zorunlu. Dualarınızı bekliyorum
Beely Ezgi1k İnşallah sağ salim yavruna kavuşursun annesi hiç üzülme korkma sıkıntısız kucağına alacaksın İnşallah doğumun da çoook güzel hayırlı geçer 💕