Sema99 Kbr we baby kullanıyorum çokta güzel kaynar suda temizliyorum cam olduğu için makinaya atıyorum yıkıyorum başlıklarını kaynatıyorum
Babyboy24 Kbr benim aldığım biberon kendi kendisini sterilize ediyor yani içine biraz su koyup mikro dalga da bekleterek. Markası Mom Türkiye de var mi bilmiyorum
Burcu59 Kbr weweel wsb140 diye geciyor bu benimkide islak birakiyor yani buharla sterilizasyon yaptigi icin nemli oluyor cikinca ama kurutuculu bi modelide cikmis sanirim
Sema99 Kbr cam olanını kullanıyorum hem büyük hemde küçük var ikisi bir arada yeni doğan olanını kullanıyorum almadım hiç Zaten büyük kızımın du 2.5 sene oldu alalı büyük kızım 2.5 yaşında şimdi üçüncü en ufağı kullanıyor