Merhaba hamişler. İkinci hamileliğim.
İlk oğlumun adını Ömerhan koyduk. Ona uyumlu olsun diye yine han lı isim istiyorum. Bugün içime Emirhan doğdu.
ama isim konusunda hassas olmak istiyorum Ömerhan cok yaramazdı, adı Ömerler hep yaramaz oluyormuş.
Emirhanlar nasıl , bilginiz var mı?☺️