queenmom 6.ayıma girdim hamilelik güzel 🥰yalnız geceleri göğüs ağrısı ve nefes darlığı yaşıyorum birkaç gündür kan değerleri de normal çıktı benim gibi yaşayan var mı bebişler olana kadar sürüyor mu?😊