Ndkgkdkkf Kızlar 21 haftalık hamileyim kaburga ağrım oluyor o kadar fena oluyorum ki resmen nefes alamıyorum sizler böyle bi problem yaşadınız mı ne yaptığınızda faydalı sonuçlar aldınız doktor randevum var bi kaç güne gidince sorucam ama yerimde duramıyorum ağrısından
Yagmur00 Ndkgkdkkf bende bugun yasıyorum canım yan agırı artık tam olarak neresi cozwmedom canim sıcak tut kendini
aselnannesi Ndkgkdkkf bende o donemde çok yaşamıştım canim sağ kaburgam cok açıyordu bebegin pozisyonundan oluyormuş
Ozge1986 Ndkgkdkkf aynı durumdan bende de var. Doktoruma sorduğumda normal demişti çünkü bebek gitgide büyüyo ve alanı daralıyomuş
Sabriyeinall Ndkgkdkkf evet yaşadım ama sizde çok erken başlamış sanki ben 32. Haftadan sonra başladı
Hammurabi Ndkgkdkkf benim de sizin haftalarda başladı, hapşırmak bile canımı yakıyordu. Doktor bebeğin pozisyonundan dedi ama o sıralarda da magnezyum takviyesine başladım, çok şükür geçti. Magnezyumun etkisi de olmuş olabilir.
Didemmmmm Ndkgkdkkf benimde sağ göğüs altımda sızı ve batma oluyor doktoruma sordum bebek yerleşiyor o yüzden normal dedi. Özellikle gece uyurken bir anda ağrı ile uyanıyorum. Sıcak tutmak biraz daha iyi geliyor