Meryemaskerden yukardaydı canım kaburgamın oralara aşırı baskı yapıyordu nefesim kesiliyordu 31de döndüğünü öğrendim normal doğum pozisyonu almış dedi doktor şimdi de kasıklarım da hissediyorum hareketlerini. Aşağıya indiğini de nefes alışverişimin kolaylaşmasından ve kaburgalarıma çok nadir basko yapmasından anladım bi kaç hafta görmeyen inmiş aşağıya göbeğin diyor 😂 hem korkulu hem endişeli oldum ben de