Kızlar selam 39+6da cumartesi akşamı sezeryan dogum ile dogum yaptim oğlumun bağırsakları anne karnjnda gelişmedigi icin yoğun bakıma aldılar ve daha bebeğime dokunmadım koklayamadim.ne zor birseymis😢rabbim kimseyi evladı ile sınamasın🤲ve bugün ameliyat oldu o minicik beden kakasını torbaya yapıyor belli bir kiloya ulaşınca tekrar ameliyat olacak kızlar nolur bebeğime dua edinn bir an önce iyileşsin bende sürekli ağlıyorum sutumde gelmiyor bir an önce iyileşir inşAllah benim minik savaşcım sizlerde dualarınızı eksik etmeyinn🙏😢