Husn-izan şöyle söyliyim aşırı naziklerdi bana karşı. Ama bende onlara karşı naziktim yani süreç içerisinde ne isterlerse onu yaptım yapamadığım yerde destek istedim. Mesela doğum sırasında ben kendimi kastım çok esnemem olmadı ama hemen kesmek istemiyorum dedi doktorum. Önce bi 10 15 dakika özel jel ile perine masajı yaptılar. Serbest bırak dedi çok kasıyosun kendini dedi. Bırakamıyorum istemsizce oluyor dedim. O zaman kesmem gerekicek dedi biraz daha uğraş dedi ama yapamadım. Çok ufak bi kesik atıcam dedi ne kadar dedim çok acıycakmı dedim. Hayır uyuşturuyorum şuan dedi hissetmiyceksin 3 4 cm lik bi kesi olucak korkma dedi. Anlamadım bile. Ebelerde çok iyiydi masaj yaptılar sözleriyle manevi destek oldular. Doktorumda aynı şekilde. Hatta doğumdan sonra çok sohbet ettik dikişlerim atılırken. Seni aska unutmıycaz bebişle ziyaretimize muhakkak gel felan demişlerdi. Yani şöyle söyliyim. Güvenliğinden sekreterine,doktorundan ebesine hatta hemşirelerine varıncaya kadar harika bir yer🥰🦋