Aysemre1 Çatı muanesi ve açıklık muanesi aynı şey mi ? Yani açıklığa baktığı zaman çatı muanesi de yapmış mı olunuyor ?
Babymoomy Aysemre1 ikiside aynı şey normak gebelik muayenesinde alttan muayne eder sadece çatı ve açıklık aynı şeydir
Aysemre1 Babymoomy benim 3 hafta önce falan sancılarım vardı doktor açıklık var mı diye kontrol etti o zaman çatıya bakmıştır yani normal olmasa sezeryan olmak zorundasın derdi dimi ? Kontrolüme daha 1 hafta var merak ediyorum 🤭
Babymoomy Aysemre1 aynı şey canım açıklık parmak ile ölçüyor çatınada o esnada bakıyor normal doğuma hazır mı diye zaten söylemiştir çatın müsait falan diye bana öyle dedi normal doğum oldu aksi taktirde çatın dar çatın normal doğuma uyumlu değil der
Aysemre1 Babymoomy hiç birşey söylemedi ben de o an o ağrılardan sormayı unuttum şimdi de burda hep okuyorum merak ettim
Babymoomy Aysemre1 ozaman bir sıkıntı yoldur olsa uyarır söyler haberin olsun diye o anlık unutmuştur oda
Babymoomy Jule ilk doğumumdan bahsediyorum üstünden 1,5Sene geçti 39haftalık iken doğum yaptım 39+0da 3cm açılmam vardı 39+3de 8cm ile hastaneye gittim