yasemiinorhn 15 haftalık gebeyim 3 4 gündür tarif edilemeyecek kadar kasık ağrısı çekiyorum kanama leke gibi bir şey yok çok şükür ama bu ağrılar neden oluyor biliyor Musunuz doktora gitmem gerekiyor mu sizce
yasemiinorhn bck herkes öyle söylüyor etrafımdakiler ama yok baya ağrıyor yani bide sanki kasıklarımda ağırlık hissediyorum bebek sanki ords gibi