TubaaTacinik Merhaba kızlar dün akşam yattığımda hiçbirsey yoktu sabah bi kalktım dudak kenarlarımda lekelenme ve kuruma var çok moralim bozuldu 😔 haftaya pazartesi Doğuma gideceğim kısmetse şimdiye kadar hiçbirsey yoktu geçer mi ki Doğumdan sonra yada ne yapmam lazım 😞😞😞
MucizemE TubaaTacinik bende de var geçmedi doktorum Doğumdan sonra geçer dedi ama ben sanmıyorum bakalım eskiler Doğumdan sonra saçlarını orsya sür geçer dedi bir de onu deneyeceğim 🤷🏻♀️
ozgeya TubaaTacinik egzama gibi mi? Benim de oldu iki taraftada kırmızı leke var üstleri pütür pütür olup dökülüyor,hatta krem filan kullandım.pütürlenmesi geçiyor ama kırmızı kırmızı kalıyor yine de,vampir gibiyim 😞😔
Hazal89 TubaaTacinik Bendede 16. Haftamda başladı halen var sanirim geçmeyecek inşallah doğumla geçer tam olarak söylediğiniz şekilde dudağımın iki tarafında 😭😭
ozgeya TubaaTacinik şimdi tam ismini hatırlamıyorum ama markası advantandı.hamilelerin kullanabildiği bir çeşidi var,onu kullanmıştım.bir de sudokrem sürdüm o da iyi geldi.ama dediğim gibi leke olarak duruyor,sadece pütürlüğü geçti
Nidanurfirat Benimde aynısı oldu nerdeyse 3 aydır benle ağzımın kenarı sanki yemek kalmış gibi duruyor ve geçmedi. Doğmdan sonra geçer inşallah kuruması falan bitti sadece iz kaldı😩