Yaa kızlar ben 1 hafta önce normal doğum yaptım dikişlerimi acımıyo sadece silerken pansuman falan yaparken acıyo bide ayağa kalkınca sanki vajina dan bişey çıkıcakmış gibi hissediyorum aynadan baktığımda vajina içinde et parçası gördüm normal mi acaba yaa doktora gidim mi 🤔