Kubrabuglem Ozgrrr Dun benim başı geldi yerleri sildim eğil kalk derken birden kasigima qgri girdi 36+4 haftaligim çok korktum ve ağrıdan ağlamaya başlamıştım ama uzanıp dinlendikten sonra geçti çok şükür
Rabiagokturk Ozgrrr bebeğin zaten kocaman olmuş maşallah ben ilk haftalardasın sandım ama bi sıkıntın yoktur sadece çok yormuşsun kendini tepki vermiş vücut yatıp dinlen güzelce 💕