alininannesiii diamond kullanmadım fakat ebebekten Baby plus elektrikli süt sağıma makinesini almıştım 2020de. Bebeğim 15 günlükken bronşit başlangıcı şüphesiyle yenidoğan yoğun bakım ünitesinde yatırılmıştı. O dönemde hayatımda hiç kullanmadığım kadar pompayı kullanmıştım. 7 gün boyunca süt sağıp sağıp paketlemiştim, sonrasında her gün o donmuş sütümü eşim hastaneye götürmüştü. Çok pratik ve acayip faydasını gördüm. Göğüslerimi harap etmedi. Tavsiyemdir 👍