Araz5_said4 Hazalmavzer kesinlikle öyle ben 42 de doğum ettim kontrolle gitim bu hafta da gelmezse sezeryan demişti illk çocuğumda eve geldim ağrılarım başladı ertesi akşam doğuma gitim42 +1 de doğum ettim