papatya56 şafer hanımdan neden pişman oldun canım asljnda iyi doktor ben normal Doğum düşündüğüm için Songül gitmeyi düşünüyodum şafer hanım sezaryen odaklıymış tabi o an hangisi uygunsa hakkımda hayırlısı ne ise o olur ama ne bileyim ya doktor işleri de çok sıkıntılı burda gerçekten Bursa’daki doktorlar hiç böyle değil ya burdakiler hep burnu dik kendini beğenmiş hamşle kalmadan huzura gidiyorum müzeyyen hanıma çok beğeniyordum onu ağzı hep dualı bi doktor ama Doğum için uygun şartlara sahip değil hastane o yüzden düzgün bi yere gitmek istiyorum ama tutturamıyorum gerçekten napcamı şaşırdım