Merhaba kendime anlam veremiyorum size bugünden örnek vereceğim yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum.
Gece 2 gibi uyudum 5 bucukda uyandım döndüm durdum yatakda 6 gibi kepekli ekmeğe tost yaptım 2 dilim ekmek
7 çeyrek gibi geri uyudum 12 de geri uyandım.
Evi topladım bir kase yoğurt yedim
3 bucuk gibi geri uyuyup yeni uyandım saat 6 da
Yemek hazırladım 8 bucuk gibi eşimle yerim yemek
Acaba bendemi bir problem var hiç birşey yapmak yemek istemiyorum iştahım sıfır
Genel olarak uyku düzenim hep böyle yeme düzenimde bu.
29+2 de bebeğimin kilosu 1300 dü.
Bende toplam 5 kg aldım şuan ise 30 haftamdayım