Ceren01 canım bende 30. haftamdayım ⅔ gün öyle oldu hala devam ediyor gerçi acile gittim doktora anlattım aminyon sıvısında eksilme yok hatta dedi ki cok bol. Fakat alttan bi bakmamız lazim çok ileri sokmucam korkma dedi birşey olmaz dedi çatala oturdum baktı . Kanaman oldu mu hiç dedi . Yok dedim. Açılma var dedi hafif dedi erken doğum riskin var dedi.. iğne yazdı iğne vuruldum progestan kullanıyorum vajinadan. Ama ben kendimi yormuştum bir kaç gün ev badana boya tadilat oldu merdiven inip cikamktwn evim 5. Kat asansör de yok o yüzden olduğuna inanıyorum. Hatta hala devam ediyor ne akıntı ne idrar hiçbiri değil su gibi kokusuz benimde öyle . Enfeksiyon da değilmiş hatta alttan baktığında sıvı görüyorum dedi .