Strong_mother01 Ben 2016 da 90 2019 da 110 2021 bi kaç ay önce 180 dı suan için zam gelmiş 235 TL ödüyorum :( Sizin doktor ücretleri nedir
Ervaceylin Strong_mother01 140₺ ödüyorum ama 32 haftadan sonra her muayene de nst de olduğu için 180 ödüyorum şuanda
Mom654 Strong_mother01 evet özel hastanelere göte gayet uygun buradaki yorumları okuyorum şok oluyorum detaylı ultrasona 800 600 istiyorlarmış
Strong_mother01 Kucukmucize bende özele gidiyorum sosyal güvencem yok ama annelik hakkı diye bir uygulama var ondan yararlanıyorum
Sabirellaaaa Strong_mother01 o nedir acaba benimde sigortam yoktu cok yüksek rakamlar çıkardıkları İÇİN kendim sigorta parası ödüyorum her ay
Strong_mother01 Mom654 çok fazla gerçekten gidişat hiç iyi değil doğum yapsak bu sefer de doktor kontrolleri olacak masraf hiç bitmiyor 😞
Zeyyyn Strong_mother01 180dı 200 lira olmuş neyseki az yapmışlar 🤣 asgari ücrete zam gelince bunlarda çoşuyor insan hasta olmaya korkuyor vallahi
Strong_mother01 Kucukmucize yani giriş için kayıt alınırken bana soruyor sosyal güvenceniz yok diye ama annelik hakkından yararlanmak istermisiniz diyorlar evet diyorum otomatikman sistemden düşüyor fiyat sizde bi sorun isterseniz