[silindi] Merhaba kızlar. Ben medical park a gidiyorum normalde ama doğuma eşin alınmadığını öğrendim. Zaten özel tercih etmemin en büyük sebebi buydu. Kocaelide memnun kaldığınız başka özel hastaneler var mı?
Nergisseher [silindi] medikal de alınmıyorsa diğerlerinde alındığını hiç zannetmiyorum. Bende Funda hanıma gidiyorum medikalde ☺️
[silindi] esmerbomba ney hangi ilçe ☺️ ben derincedeyim ama hastane kocaeli sınırları içinde çok uzak olmayan her yer olabilir ☺️
[silindi] Nergisseher başka şehirlerde pamdeminin ortasında eşiyle doğuma giren arkadaşlarım var. Kocaelide de öyle Bi hastane vardır diye düşündüm ☺️
durukusunannesii [silindi] merhaba doğuma içeri eş alınan hastane bulabildiniz mi ? Bende cihana gidiyordum bugün ögrendim normal dogumda eş iceri alınmıyormus hastane arayısı icindeyim
[silindi] Busra333 konak nasıl memnun musunuz? Marmara da eş muayeneye bile giremiyormuş, konak nasıl?
Busra333 [silindi] konakta 8 aylık oldum en basından beri eşim yanımda hep :) fiyat olarakta uçuk değil 180 di 200 TL oldu fiyatı. Şimdilik hiçbi sıkıntı yaşamadım nst ücreti de 10 TL uygun tahlilleri de zorlamıyor insanı uygun hep bir de doktorumda mesajlarıma cvp veriyor hemen acil durumda
[silindi] durukusunannesii hadi ya, bende cihanda alınıyor diye duydum halbuki bak yine üzüldüm 🥺 bidahaki randevuya cihana gitmeyi düşünüyordum