Mom51122 Kızlar gebelik belirtileriniz kaçıncı haftada geriledi ya da kayboldu. 13. Haftama girdim ve dünden beri mide kazınması, bulantı yok oldu gibi, göğüslerimin şişliği de azaldı gibi. Kuruntu mu yapıyorum bilemedim, normal mi, siz de durumlar nasıldı