Benimde o sekilde nst sanci cikti arada bii doktor hissediyormusun dedi evet dedim hazirlaniyor gelmeye buyuk bir ihtimalle doktora sorucaktim kanala girdimi diyee bebek unuttum heycandan sancin vs olursa gell mutlaka dedi oteki turlu pazartesi tekrar grsuruz dedii sık idrara falan gidiyormusunuz kizlar bide ıslaklık oluyor mu vajinanizda