minikprensimmm123 Bugün kontrole gittim 32 haftalık hamileyim doktor 34 de kesecez iğneye devam edeceksin dedi siz kaçıncı haftada bıraktınız
Minikmucizembenimmm minikprensimmm123 tam olarak aynı zamanlardayız benim romatizmal hastalığım var romatizma doktorum doğuma 10 gün kala bırak dedi sonrası için de iğne vs bir şey demedi kadın doğumcu da romatizma doktorumu dinliyor ne olacak bilmiyorum bende endişeliyim 😢
Bebegimicin1 minikprensimmm123 ilk gebeliğimde 32 de bırakmıştım bu sefer doktorum 34 de bırakıcaksın dedi
Burcu4135 minikprensimmm123 32.jafta da kestirdi doktorum bana. Suan 33+5 im Ama 37 de sezeryana girecegim belki ondan erken kestirmiştir benim ki.
Arhbn minikprensimmm123 coraspirini 8. Haftada oksaparı da 13 de bıraktım. Bırakırken hiçbi test de yaptırmadım. Tüp bebekle gebe kaldım ben. Siz neden bu kadar zaman kullanıyorsunuz pıhtı sorunu mu var yoksa tüp bebek mi
minikprensimmm123 Selma_aygun Bir sıkıntı olmadı demi canım Allahın izni ile ben iğne de kullanıyorum
Selma_aygun minikprensimmm123 çok şükür bı sıkıntı olamadi 37. Haftanın başında igneleride biraktik38+4 olduk bı problem yok hepimiz sağlıkla kavusalim inşallah bebislerimize
Gta-35 Arhbn size bir sorum olacak bu igneyi hangi değer sonucuna göre kullandınız benim faktör V heterozigot çıktı ama hiç bir değerim yazmiyor sizin nasıldı acaba ?
minikprensimmm123 BBabyy Bende 34 e denk geliyorum canım bırakınca iğne de kullanıyorum ben iğneye devam edecez dedi