seymsrcztkk 34+1 merhaba kizlar dün akşam göbegim aşagi inmiş gibi hissettimki eşimde o sırada gobegin aşagi inmiş gibi dedi bu haftalarfa normal mi daha erken degilmi aşagi inmesi için
[silindi] seymsrcztkk evet artik asigiya yavas yavas baski artiyor benimde bu hafta inmeye basladi cok olmasada
bilnazo68o seymsrcztkk bnde 32 haftalığım aşagıda hareket ediyor ya vajinam orada kıpır kıpır ufak hareketler hissediyorum zaten baş geliş. Doğum kanalına nasıl girdiğini anlıycaz acaba. Ama hareketleri öyle belli li alt tarafımı rahatsız ediyor 😑 erken doğum riski de var gerçi ama iğne yaptırıyorum sizin nasıl böyle hissediyor musunuz
gulcan_ucur 11 agustosta karnimin indigini farkettim ilk gundu . Tam 28 agustos son gunumdu ve gelmek istedi 30 agustosta dogdu oglum
Pembe_duslerr seymsrcztkk 33haftalıgım resmen bir iki günde benimde o şekilde direkt göbegin asagıya indi.Zaten nefes problemim kalktı gögüse baskı azaldı.Annemde diyor dogumun erken olacak bu cocuk cok adagıya indi 😄
ftmnrdmrl 34+6 2 3 gündür bende öyle hissediyorum ve kaldırma isteği duyuyorum ister istemez oturup kalkarken zorlamaya başladım çünkü. Allahtan son 15 günümüz kaldı sanırım daha fazla olsa taşıyamayacakım 🙈