Fgnydnd Kızlar 12+2 günlüğüz kullanıp da memnun kaldığınız kremler var mı ve kremi ne zaman kullanmaya başlamam gerekir önerilerinizi merak ediyorum 🤗
eliffkrts Fgnydnd mustela artı kantaron yağı, ayrıca günde en az 3 kere nemlendirmezsen zaten çatlarsın, her şeyi kullandım genetik dememek lazım 🤷🏼♀️
Merve171214 Fgnydnd Bio oil kullanıyorum şuanlık bi çatlak vs olmadı doğum yapan arkdşm önermişti hiç çatlağım olmadı dedi sabah akşam sürüyorum
Seda_nrr Fgnydnd Ben farmasiden aynı Sefa yağlı bir krem var onu aldım.3.ayımda başladım kullanmaya.Birde doğal hindistan cevizi yağı düzeli olarak kullanıyorum ikisinide.33.haftamdayım hala hiç çatlamam olmadıki ergenlik zamanımdan karnımda çatlak izleri var vücudum çatlağa müsait dye çok korkuyordum olmadı şükür ama bu kreme ve yağa bağlıyorum her kullanan aynısı dedi çünkü
Guley_ Ben onermek isterdim ama o kadar krem kullanmama ragmen yine catladim korktugum başıma geldi hemde 12 .haftadan beri kullanıyorum 🤦♀️
Fgnydnd Burcu_NFUE Kuzenim kullanmıştı fakat 7. aydan sonra kullanmaya başladığı için hiç bir etkisini görmedi tabi oda
Fgnydnd eliffkrts mustela ve kantaron yağının haricinde mi 3 kere nemlendirmek gerekir ? Bende genetik olduğunu çok düşünmüyorum.
eliffkrts Fgnydnd şöyle sabah öğlen akşam ne zaman aklınıza geliyorsa o zaman sürmek gerek, yoksa günde bir kere en iyi yağı da sürseniz çatlarsınız, ben bazen sadece kantaron bazen bebek vazelin bazen mustela kullanıyorum gün içinde en az 2 kere sürüyorum
Fgnydnd Merve171214 Deletedmom23234 Bio oil ve lierac kremini çok duydum ikisi birlikte kullanıldığında çok faydası olduğunu söylüyorlar. 👍🏻😊
Deletedmom23234 Kızlar onu bunu boşverin bakın şimdi kulağınızı açın ve beni iyice dinleyin 😁❤️ çatlaklar genetik ne sürerseniz sürün çıkıyor ilk önce bunu söyliyim. Benim karnım dünya haritası gibi 37 haftalığız. Ben yaklaşık 1 aydır lierac yağ kullanıyorum ve size yemin ederim çatlaklarım%30 azaldı 🥳🥳 ay böyle de reklam yapiyormusum gibi sjsjsjaj neyse 🙈😁 çatlaklarınız mor veya pembeyken bu ürünü sabah akşam düzenli şekilde kullanınca aşırı azalıyor çatlaklar. Ben o kadar şey kullandım hiçbiri geçirmedi çatlakları şimdi sizde faydalanın valla 😘💃🏻
Fgnydnd Seda_nrr Ayni sefayı hiç duymamıştım ama Hindistan cevizi yağını da çok öneren var inşallah olmaz bu saatten sonra da 🤗
Alparasinannesii Bende lierac kullanırım 7 aylık olduk yeni iki gündür kullanıyorum çok şükür daha çatlama vs olmadı ama tedbiri elden bırakmamak lazım diye başladım. İnşAllah çatlama olmaz bu saatten sonra da 😂😂
Fgnydnd Alparasinannesii sanki biraz geç kalmış gibisin herkes 3 aylıkken başlamış valla 😅 ınsallah bu saatten sonra da olmaz tabi
Fgnydnd Deletedmom23234 Lierac benim de daha çok kafama yatan kremlerden biri deneyip memnun kalan çok fazla 👍🏻😅
Alparasinannesii Fgnydnd Bende öyle düşünüyorum valla ama ne bilim hiç çatladım olmadı etmedi doktorumda hiç kullan demedi bende çok üstelemedim
Fatmahinn 8.aydayım her gün 1 kere palmers sürdüm çatlağım yok.. doğuma kadar devam normalde kuru bi cildim var ona rağmen çatlamadım. Ablamda 2hamilelik geçirdi ikisindede palmersi kullandı tek çatlağı yok