ilkgebelik123-_ ben 10 yıldan fazladır çekiyorum bu mantarı. öncelikle bir tedavi olun fitil ve travazol gibi. (travazol bebde fayda etmiyordu) ben hep tuvalette ⅓ sirke ⅔ su karışımlı şişe bulunduruyordjm özellikle tuvalet sonrası ve her ilişki sonrası banyodan snra geneitaal bölgemi sirkeli su pamuk ile siliyorum ve tam kurumadan camasir giymiyorum. onun disinda esimde (kusura bakmayin) genital bölgesini ve ellerini sabunlamadan ilişkiye girmiyorum bunların hepsi mantarı azdiriyor. onun disinda her dk camasir değişmiyor ama her tuvalet sonrası havlu kağıt koyuyorum çamaşırını cok akıntı geldiği için çünkü sürekli kuru olması gerekiyor. yaklaşık bhnlari yaparak 3-4 yıldır mantar olmuyorum ama.biraz aksatayim bırakayım hemen tekrar mantar oluyorum. bi deneyin isterseniz.