Elbet-birgun-kavusacagiz Cuma gunu ilac lar icin rapora basvurcaz hastaneye evraklari hazirlayip… Simdi eczaneden ödünc olarak aldik ilaclari cok sukur bir biktar para vererek rapora basvurunca surec nasil olucak anlatirmisiniz rica etsem bilenler
mbt34 Elbet-birgun-kavusacagiz özel hastane değilse, yeni başvuru yaptıysanız benim devlette raporun çıkması 1,5 ay falan sürmüştü. Çıktıktan sonra sisteme düşüyor zaten fiyatlar indirimli oluyor. Ben raporun karşıladığı ilaçların hepsini almıştım 2000 e yakın tuttu.
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz ankara tıptı sanırım demi bülent hocaydı? 3 kez rapor çıkarttık biz orada üreme sağlığına evrakları verip rapor bölümüne teslim ettik. 1 haftada çıkar, eczacınıza sorabilirsiniz dedi görevli. Hakikaten de hep eczacımıza sorduk ve söyledi. E nabızda da gözüküyor zaten bakabilirsiniz başvurudan 1 hafta sonra. İlaçların barkodlarını atmayın bence nolur nolmaz. İlk 2 eczacı önemsemedi. Ama 3.sü kaybetmeyin demişti bize. Para iadesi alırken o barkodları tekrar giriyolR sisteme öyle hesaplıyo eczacılar ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz mbt34 doktorum ozel ama devletinde doktoru oraya basvurcaz. Sisteme dusup dusmedigini doktorun sekreterimi kontrol ediyo yoksa bizmi.
mbt34 Elbet-birgun-kavusacagiz cevap gelmiş ama eczane sistemden görür sanırım. Hastaneye gittiğinizde bölümün dahili numarasını alıp arayabilirsiniz. Numara bırakırsanız onlar da arayabilir. Hastane hangisini söylerse artık. İlaç yazdırmak için de hastaneye gitmeniz gerekecek zaten, onlarla iletişim kurabilirsiniz.
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM evet bulent hoca Tesekkur ederim rapor ciktiktan sonra doktora recelendirip eczaciya veriyoruz oda fiyati dusuyo degilmi bu sekil anlattilar bana😊 Banada barkod degilde kagit verdi aldigi fiyati uazip birde ilaclarin yazili oldugu
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz rapor çıktıktan sonra üreme sağlığında yeter hemşirenin odasının içinden karşıya geçiyorsunuz orda asistan doktorlar oluyor her hafta değişiyor. Ona hangi ilaçları yazdırmak istiyorsanız söylüyorsunuz. O yazıyor e reçete vermiyor genelde ekran fotosu alıyor e reçetenin. Sonra onu eczacınıza veriyorsunuz, barkodları giriyor tekrar hesaplıyor iade yapıyor
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM yaa cok tesekkur ediyorum aydinlattiniz beni😊😊 sizdemi bulent hocaya gittiniz
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz ah inşallah inşallah. Her gün dua ediyorum hepinize. Beni görmüşsünüzdür forumda zaten mücadelemi ☺️ 5.denemede çok şükür pozitifi gördük. Tabi hala inanamıyorum hep korkuyorum muayenelerde ama buna şükür. İnşallah hepinize Rabbim aratmadan en hayırlı zamanda nasip eder, hayırlısıyla da tamamına erdirir 🤲🏻
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM allah razi olsun saglikla kavusun insallah evet burdan taniyorum sizi cogu postunuzda destek motive vermistim size simdi sira size gecti🤭 bizimde ucuncu olucak ikincide kaybettik insallah bunda guzel ilerler hersey 🥰🥰🥰
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz evet ☺️☺️ asla pes etmeden bol duayla nasip ediyor Rabbim eninde sonunda 🥰 inşallah isteyen dileyen dua eden herkes bu duyguyu tadar hayırlısıyla ❤️