canselbalta Kızlar merhaba son adet tarihim 1 temmuz. Bugün karından ultrasona girdim 6.3 mm kese gözüktü. Kesenin boyutu normal mi ? Kalp atışını da duyamadık. Doktor haftaya gel belki duyarız dedi. Tedirgin oldum 😬😬
Burcu_NFUE canselbalta gayet normal tedirgin olunacak bir durum yok . geç döllenme olmuş olabilir anca duyarsın kalp atışını ☺️ İçin rahat olsun