Minikkoalaveannesi Merhaba arkadaşlar elektrikli pomba almak istiyorum lakin hangi marka hangi ürün iyidir fikrim yok. Deneyimleyen annelerin yorumlarını bekliyorum.
Gokcecelik Minikkoalaveannesi lansinoh kullaniyorum çekiş gücü falan baya iyi emzirmiyorum ben henüz ona rağmen kanallarim iyi açıldı
EceZ Minikkoalaveannesi mamajoo aldım . Hastanedekilere en yakını o diye biliyorum. Baya bi araştırdım en son onda karar verdm bakalım ☺️🤷🏻♀️
Babymoomy Deletedmom9823 ben çok memnumun oğlumda kullandım şimdi gerek olursa kızımda da kullanıcam ama sapa sağlam duruyor 2sene olacak
2368 Babyplus aldım çokk memnunum tavsiye ederim lansinoh alıcaktı eşim ama zaten bebek yeni doğdu masraf ettik felan diye istemedim babyplus aldım iyikide almışım yani ☺️
MerveCeren Minikkoalaveannesi kiwi marka pompa aldım çekim gücü güzel uzun süreli kullanırım inşallah🥰
Melike Minikkoalaveannesi Lansinoh ve mamajoo arasında kaldım. Mamajoonun çekiş gücü diğerine göre kat kat iyi dediler onu aldım bakalım 🤷🏻♀️
Babymoomy Deletedmom9823 ben gerek duymadıkça kullanmadım açıkçası.Dışarda işlerim var ise sağım yaptım oğlum 10günlük iken uzun bir işim vardı geceden sağdım dolaba koydum
Gupssse Minikkoalaveannesi medela kesinlikle hem hastanedekiler gibi çekim gücü ve hızı çok iyi ayrıca öncesinde meme ucunu alistiryo birden çekmiyor ve canin yanmıyor
Sehzade Avent kullandım bence çok güzel ama pahalı.pillede calisiyor yolculukta falan da kullanılabilir diğerlerini bilmiyorum