Kızlar belimde aşırı ağrı oluyor bazende karnımın alt kısmında dünden beri rahatsızım eşime dün de söledim hastene gidelim diye oralı olmadı yorgunum dedi uyudu sabah işe giti bugun yine ağrım oldu aradım erken cıkmasını hastene gidelim tek gidemicegimi söledim kardeşinle git dedi 15 yaşında oglan kardeşim var bizde kalıyor kardeşim ne yapabilirki onla nasıl gideyim hastene ne anlar hamile bayanın halinden eşime kızıyorum çünkü hiç umrunda degil ailene söyle onlar gelsin götürsün diyorum rica ettim herkesin işi var senlemi uğraşcaklar diyor inanın artık bunaldım acil bişey olsa kimse yok hadi bi şekilde idare ederim şimdi ama yarın öbürgün dogum yaklaştıgında ben tek başıma nasıl hasteneye gidicem eşim calışıyor hemen gelmez zaten izin durumu yok kayınvalidem desen umrunda degil sen dogurduktan sonra bebegi görmeye eve geliriz diyor görümcem desen calışıyor ben yanında kalamam diyor doguma refakatci insan bile bulamadım bi alt komşumdan hayır var iZin alırsam ben gelirim diyor o da tam belli degil gercekten böyle bi durumda yanlız kalmak insanın canını sıkıyor ilk gebeligim ilk hamileligim hicbişey bildigim yok tek başıma cocukla nasıl idare edicem bilmiyorum 🤷♀️ Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin sizler bu durumda eşinize tepkiniz ne olurdu eşimin bazi şeyleri anlamasını hamileligin kolay olmadıgını bana destek cıkmasını istiyorum nasıl konuşursam eşim daha mantıklı davranır fikri olan varsa yazsın lütfen Siz olsanız eşinizle nasıl konuşurdunuz bu durumu