İlk bi hafta dr a sormadan yıkamamıştım bende bişe olur korkusuyla birinci hafta kontrolümde sorduğumda yıkayın bu havalarda yıkamadan düşüne kadar perişan olur demişti bazı kordonlar uzun sürede düşüyormuş. Sadece yıkadıktan sonra güzelce kurulayın demişti