Kızlar merhaba
35+3 günlük oldum suyum fazla bebek iri ve 2 hafta önde gözüküyor erken doğum olabilir demişti doktor su fazlalığından dolayı. Ve bir kaç gündür herkez karnın aşağı inmiş diyor bugünde saat 2den bu yana ara ara regl ağrısı gibi belimde ağrı var bebek sertleşiyor hastaneye gitmelimiyim napayım sizce