Kızlar afedersniz çekinerek yazıyorum ama emin olamadım eğer ciddi birşey se doktora erken gidicem o yüzden sormak istedim. Son 2-3 gündür peçeteye böyle sarımtırak yeşilimsi kıvamlı bir akıntı geliyor. Ve son günlerde bebeğim bi tarafta çok toplanmaya başladı. Doğum belirtisi mi bunlar daha erken çnkü 😔 veya neden oluyordur sizce ?