Ciftyumurta-annesi13 Haftama girdiğimde biraz su geldi doktorum test yaptı pozitif çıktı amniyo sıvısı olarak bir daha gelmedi fakat 2 gün sonra test yaptığında tekrar pozitif çıktı bebekler iyi suları ve kalp atışları ama bi sızıntı var bugün tekrar büyük tuvaletimi yaparken geldi biraz sıvı yarın 18. Haftam tekrar doktora gideceğim perinatolojiye yönlendirecek böyle bişi yaşayıp doğumu uzatan car mı acaba?
Ciftyumurta-annesi13 Azramm33 su akışı gibi bişi oldu az miktar da daha öncesinde de sabah uyurken sıcaklık hissettim ve pijamama da ıslaklık geçmişti doktor spekulumla bakıp bi test yaptı ve pozitif çıktı malesef
Azramm33 Ciftyumurta-annesi13 geçmiş olsun. İlk gebelikte suyum sızıyordu fark etmedim hemde hiç ondan sordum
Azramm33 Ciftyumurta-annesi13 evet 35 te sezeryan dedi doktor ciğer geliştirici falan yaptım 38 e kadar bekledi artık suyun bitmiş dedi normal doğum oldu ama bebeğim 2600 doğdu