busra1997alpaslan2021 Eliiiff cakmak erdem tavsiye etmem canım Hisar hospital camlicaya gidiyorum 20 tl fazla muane ödüyorum temiz olsun öz olsun iyi insanlarla karsilalim ben aşırı pimpirikliyim ve 5 kişi tarafından öneri ile gittim 7ayimdayim 2 aydir gidiyorum umut hanım tavsiye ederim kac ayliksin
busra1997alpaslan2021 Eliiiff erdemle hemen hemen aynı üç asaya 5 yukarı 1900 normal 2300 sezeryan fazla olsun temiz olsun
Gizmo90 Çakmak Erdem de çok sorun duyuyorum , bi tanıdığıma çocuğun sapa sapa sağlam dediler doğumda bir öğreniyorlar ki down sendromlu doktoru hastane ekibi yanlarına bile uğramıyorlar. Orası hakkında hiç iyi şeyler duymadım